Najczęściej zadawane pytania

Obsługa
Wyniki z glukometru nie są automatycznie zaciągane na portal. Co robić?

Jeśli glukometr nie łączy się z portalem to upewnij się czy masz zainstalowany plugin. Plugin zapewnia komunikacje pomiędzy strona internetową a Twoim glukometrem. Najpierw zapisz najnowszy plugin na swoim komputerze, a później zainstaluj go. Plik dostępny jest na stronie głównej www.evercare.pl. W prawym górnym rogu widnieje ikona, która pokazuje czy portal nawiązał komunikację z glukometrem.

Jakiej ilości lekarzy mogę udostępnić swoje wyniki?

Dostęp do Twoich wyników może mieć tylko jeden lekarz, którego wybierzesz z listy już zarejestrowanych.

Jak mogę udostępnić mojemu lekarzowi swoje wyniki ?

Aby udostępnić wyniki swojemu lekarzowi, trzeba  wybrać go z zakładki lekarze i dodać do swojego profilu. Lekarz musi być wcześniej zarejestrowany w systemie.

Jak mogę dodać pacjentów w swoim profilu lekarskim?

Tylko pacjent ma możliwość wyszukania swojego lekarza. Tylko pacjent ma możliwość wybrania lekarza, który ma dostęp do jego wyników. Aby znaleźć swoich pacjentów, którzy wybrali swojego lekarza wystarczy wpisać imię i nazwisko w pole wyszukiwania.

Jestem lekarzem. Co jest potrzebne abym się zarejestrował?

Aby stworzyć konto lekarza niezbędne jest podanie PWZ oraz adres email. Na podany adres email zostanie przesłana automatyczna wiadomość, która uwierzytelni konto.

W jaki sposób zarejestrować się w systemie Chmura evercare®?

Wystarczy wcisnąć przycisk zaloguj. Jeśli nie masz jeszcze konta wykonaj rejestrację wpisując swoje imię i nazwisko oraz adres email. Na podany adres zostanie wysłana automatyczna wiadomość z linkiem aktywujacym nowe konto użytkownika. W zakładce Ustawienia możesz dodać także inne pomocne informacje.

Czy moje dane będą bezpieczne? Czy nie trafią w niepowołane ręce?

Twoje dane są przechowywane na bezpiecznych serwerach doskonale zabezpieczonych przed możliwymi atakami z zewnatrz.